Cerca nel blog

sabato 26 febbraio 2011

99 POSSE VULESSE LIVE


vulesse..
vulesse essere 'a' chiave p'arapì tutte 'e ccancelle
ridare progettualità ai pensieri 'e na maniata r'assassini irriducibili e ribelli
vulesse essere a' chiave p'arapi tutt'e ccancelle
pecchè cu tutte 'e sbaglie c'hanno fatto
cu 'e contraddizzione ca le se songo schiattate mpietto
cu ttutto 'o' sanghe ca coscientemente hanno versato cu tutte 'e ferite
c'hanno apierto e nun se chiudarranno maie
vulesse essere 'a chiave p'arapì tutt''e ccancelle
pecchè chisti cumpagne so' meglio 'e nuie sò meglio

vulesse ma nun posso
vulesse ma nun posso
vulesse ma nun posso
e allora faccio sulamente capa e ccesso

io vulesse fà quaccosa
pe ve fà senti chest'aria
e pe ve fà verè chistu sole 'e maggio
che bell'accussi nun l'aggio visto maie
non sono un angelo ma se potessi esserlo
io volerei sarei da te in un attimo
per poterti parlare
per poterti ascoltare
per poterti dire
che il mio cuore t'appartiene
la la la la la la io ti canterei
la la la la la la io ti porterei lontano
via di qua
da un'altra parte via da questa cella
io vulesse fà quaccosa
pe ve fà sentì chest'aria
e pe ve fa verè chistu sole 'e maggio
cge bell'accussì nun l'aggio visto maie

vulesse ma nun posso
vulesse ma nun posso
vulesse ma nun posso
e allora faccio sulamente capa e ccesso

vulesse tenè 'o fierro rint'à sacca che bello
nun fosse pe fà 'o gruosso
pure pecchè fosse ll'urdemo strunzillo int'a na fossa fratello
vulesse tenè 'o fierro sulamente pecchè stesse cchiù tranquillo difisa personale:
se tutto intorno e' il bene
allora chi tutela il male quando il bene se prepara ad ammazzare?
vulesse tenè 'o fierro rint'è sacca cumpà
vulesse ca llà ffore stesse chino d'assassine che me vonno eliminà ma è la quiete, è la calma ,è la serenità
che m'insegue mi bracca e nun me fà respirà
vulesse tenè 'o fierro rint'à sacca cumpà ma avesse fà na strage e nun posso
vulesse vulesse einvece faccio sulo capa e ccesso

vulesse na nun posso
vulesse ma nun posso
vulesse ma nun posso
e allora faccio sulamente capa e ccesso

Altri testi su: http://www.angolotesti.it/9/testi_canzoni_99_posse_1737/testo_canzone_vulesse_185026.html
Tutto su 99 Posse: http://www.musictory.it/musica/99+Posse

Nessun commento:

Posta un commento